9 Mart 2012 Cuma

Hediye Sorunsalı


Bugünlerde hediye sorunsalı yaşıyorum. Aslında hediye almak genelde benim için kolay olmuştur. Anneme bana ne gerekiyorsa onu,ev arkadaşıma eve ne gerekiyorsa onu,sevgilime ne giymesini istiyorsam onu,önemsemediğim ama hediye almam gereken kişilere ise ilk gördüğüm,benim olmasını istiycek kadar beğenmediğim,bütçemi hiç etkilemiyecek bir şeyler alırım.

Ama bu aralar farklı bir şey alsam sevgilime ne alsam düşünemeye başladım nedense.
Böyle sürpriz olsun,özel olsun ama vıcık vıcık romantizm olmasın işin içinde istiyorum.Umarım geçer de bu isteğim ben yine gidip tshirt falan alırım.

Böyle düşünürkene bir erkeğe hediye almanın ne kadar zor olduğunu bir kez daha fark ettim.Yani kıza alıncak bin tane şey var.İncik boncuk alırsın,kıyafet alırsın,bi makyaj bişeyi alırsın,nebiliyim böle vucut losyonlu bişey alabilirsin,oyuncak falan alırsın hatta gidip iç çamaşırı bile alırsın.O kadar hediye çeşitliliği var.Ama adama gidip oyuncak ayı alınmıyor işte.

Gerçi bu kadar hediye bolluğu için de bana gidip yavru ördek almış salak sevgilim de olmadı değil. Paraya kıyamamışsın gidip sokakta satılan yavru ördeklerden almışsın da o kadar para harcamak istemiyorsan git kitap falan al bari.Neyse en azından boyalı civciv almamış bu da bişeydir.Neyse ilk gördüğüm de amanın ne tatlı falan diye sevdim tabi ama onun artık benim olduğu hissi birden nasıl gerdi beni.Çocukla zaten 1 aydır mı ne çıkıyoruz,niye böyle bir sorumluluk olayına soktu beni anlamış değilim.Ben o ördeği çocuğumuz gibi görmeye başladım tabi otomatik kız hissiyati ile.Yalnız güya babası olan sevgilim de bizi bir başımıza bırakıp gitmiş olan düşüncesiz,vefasız koca oldu gözümde.Ay bide o kadar geveze o kadar yapışkan bir ördek seçmiş ki.Bir kere hiç vik vikleri durmuyor.Uyurken,yemek yerken,su içerken hep ama hep bir vikleme var.Ben yanından ayrılıp gitcek olsam o vikleme cıyaklamaya dönüşüyor.Beni annesi olarak görmeye dünden razıymış.Durmadan peşimde,durduğumda üstüme tırmanmaya çalışıyor,onu bırakıp gitsem viyaklıyor.Ben iyice doğum sonrası depresyonu yaşamaya başladım. “Napsam ona yetinemiyorum ben iyi bir anne değilim ,o kadar sevmiyorum da zaten,kakasından yemeğinden de bıktım,viyaklamasından da bıktım,babası da ne arıyor ne soruyor,bıraktı başıma gitti öküz herif” diye düşünürken bile yakaladım kendimi.O arkadaşlarıyla dışarı çıkınca “ha işte ben bunla uğraşıyım, o gezsin,ah ah annemi dinliyecektim” modunda geziniyorum,ona surat asıyorum. Bu duruma daha fazla dayanamadım tabi gittim çocuğumu ördeklerin yüzdüğü falan bir parkın görevlisine teslim ettim. Kendimce cami avlusuna bıraktım yani. Bir de bu vicdan azabım sürdü bir süre.Acaba uyum sağladı mı,acaba beni özlüyor mu diye kılık değiştirip bakmaya gitmediğim kaldı bir. Tabi bu sırada tüm bunların sorumlusu olarak gördüğüm sorumsuz baba adayı sevgilimden de ayrıldım. Sen ördeğimizle hiç ilgilenmedin,ne sorumsuz adamsın,sen ilerde çocuklarımıza da böle yaparsın diyemedim tabi okulda adım manyağa çıkmasın diye ama asıl nedeni tam bunlardı işte.Al işte söylüyorum şimdi -Senin yüzünden ördeğimiz ana baba sevgisi olmadan büyüdü pis adam…

Hediye deyip geçmemek lazım işte,böyle ilişki bile bitirir iki kuruş kar yapcam derken..

5 yorum:

  1. konunun özüyle alakasız olacak ama canlı bir varlığın hediye olarak kullanılmasına karşıyım.en azından hediye alınanın bu sorumluluğu üstlenebilecek durumda olduğundan emin olunmalı.ya da gerekirse hediyeyi alan bu sorumluluğu üstlenmeli.
    ördek için üzüldüm ama senin açından -her ne kadar korkutucu olsa da- hoş bir hediye olmuş anladığım kadarıyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu olaydan sonra daha bir karşı oldum:)ama ördek için üzülmene gerek yok,yapay bir gölette yüzüp çocuklarına bakıodur sanırsam hala :)

      Sil
  2. belki de yaşadıklarından sonra geçirdiği travma sonucu çocuk yapmaya karşı görüşlü bir ördek olmuştur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ördeğin pskolojisini benimkinden çok düşündüğün için teşekkürler:)

      Sil
  3. pazar pazar beni güldürdünüz ya Allah da sizi güldürsün,ne diyim:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...