18 Ocak 2013 Cuma

Özlem..

Sende benim seni merak ettigim gibi beni merak ediyor musun sende benim seni ozledigim gibi beni ozluyor musun ?

Her sey beni hatirlatiyor mu sana da ?
Mesaj sesi geldiginde acaba benden mi diye merakla aciyor musun ? Mail gelmis mi diye mail kutunu kontrol ediyor musun benim adimi gormeyi umarak ?
Beraber gitcegimiz konserin biletlerini baskasina mi vereceksin yoksa baskasiyla mi gitceksin ?
Ayrildigimizi duyan arkadaslarin iyi olmus abi mi dediler bizim icin uzulduler mi

Hersey bir yana nasilsin bilsem keske ..bazen tek istegim gogsunde sicakliginla uyumakken biz diye birseyin artik ikimiz ne kadar istesek de olamiyacagini bilmek ne kadarzzor senle konusabilsem keske..sen de gececek kedicim desen ve gecse keske

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...