1 Mart 2012 Perşembe

Bir Fincan Mim


yaşasınn bittersweet beni mimlemiş ,o olmasa mimleyenim yok zaten:)çok teşekkür ediyorum ve cevaplarıma geçiyorum:)

1.Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkılar yer alırdı?
Öncelikle house da çalan şarkı olsunda havaya giriyim Massive Attack – Teardrop.ismi ise bu şarkıya pek uygun değil ama ben hep çocuktum olsun:)ay hatta can bonomo nun erevizyon şarkısını da ekleyelim neşeli kısımlara:)

2.Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa, neyi ya da neleri değiştirirdiniz?
Ay buna felsefik bir cevap veriyim bari:)
ay vazgeçtim yada;
1.yiyim yiyim kilo almayım.
2.ışınlanabiliyim,benim istediklerim de ışınlanabilsin eğer ben istersem tabiî ki
3.biraz kalçalarımdan gitsin sonra hep böyle kalıyım ömür boyu,yaşlanmayım,gücüm düşmesin,sağlığım bozulmasın..
4.hastalara bakıp şıp diye neleri olduğunu anlıyım..bir ara bunu yapabildiğini iddaa eden bir teyze çıkmıştı..keşkem tus çalışcama gidip iki ders görseydim bak ondan
5.çocuk gibi saçmalayabilme yeteneğim hep benle kalsın

3.Sizi en çok etkileyen sinema sahnesi veya sahneleri?
chuckyden korkan var mı? Varsa birleşip grup kuralım..aa evet yalnız değilmişim diye mutlu olalım, grubumuz hiçbir işe yaramasa bile bizi mutlu etsin..Evet o kadar güzel ,hatta muhteşem film sahnesi arasında benim aklıma gele gele chucky den bir sahne geldi.Ben ki chucky ve adını neyseki hatırlamadığım bir oyuncaklı korku filmi sonrası tüm oyuncaklarıma çok iyi davranmış,bana saldırmasınlar ,chucky gelip saldırırsa da beni korusunlar diye yağ çekmiş biriyim.Beni korusunlar diye olmasa da halada bu iyi davranma olayım devam ediyor.Neyse benim pskolojik analizimden en setkilendiğim sahneye geçiş yapmak zor olcak ,bodoslamasına giriyim.. İlk serisinde çocuğum acaba delirmedi de doğrumu söylüyor diye pilleri var mı diye baktığı ve chuckynin arkasını döndüğü sahne var ya pillerinin olmadığını gördükten sonra. He işte ben o sahneye kadar bide karanlıkta,evde tek başıma korkumun üstesinden gelcem diye izledim.ondan sonra da direkt arkadaşıma kaçtım zaten bidaha da izleyemedim.Bir de ıssız adam’da ki son sahne..evet birini düşününce anlamlı..


4.Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş,senden başka hiç kimse yok.Ne yaparsın?
ay tek başıma olmasaydım ama ya..bisiklet sürüyüm bari..ama ben cadde de bu zıp zıp zıplayan kucuk toplarla oynamak istiyorum bana ne birisi daha gelsin kocaman caddede o topu istediğimiz gibi zıplatarak top oynayalım..

5.Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?
dizileri internetten takip ediyorum ben genelde..reklam beklemeye sabrı olmayan biriyim ben.
1.gilmore girls: okadar eğlenceliler ki dizi bitcek diye üzülüyorum resmen yavaş yavaş izliyorum..
2.dexter: gel bebeğim ben senin pskolojik sorunlarını çözerim,bebişine bile bakarım
3.in treatment:pskiyatrist olup bu sorunlularla uğraşmazmışım iyki de izledim bu diziyi dedirten dizi.
4.how ı met your mother:hala izlemeyen varsa cık cık nerde yaşıosun sen yavrum?
5.once upon a time..Buna yeni başladım ondan çok yorum yapamıycam ama güzel gidiyor


bende pickolog
esin çot
n.g.e komşularımı mimledim,gidin de bakıverin :)

3 yorum:

  1. ben teşekkür ettim cevapladığın için.gilmore girls ben de izlerdim onu ya güzeldi :) ayrıca ciddi anlamda chucky fobin var senin :D

    YanıtlaSil
  2. evet var dimi:) kendimi böyle kabul ettim suçu da bana küçükkene chucky izletenlere attım :)

    YanıtlaSil
  3. 1)Hayatım filme çekilse adı "Piçikolog Reçetesi" olurdu.Fon müziğide Teoman Mavi kuş ile Minik kız olurdu.

    2)bir şeyleri değiştirme gücüm olsa ;hayatıma giren adamların yerlerini değiştirirdim.

    3)Beni en çok etkileyen sinema sahnesi ve sahneleri o kadar çok ki..

    4)en sevdiğim soru bu oldu :) böyle bir şey olsa tabiki de tanıdığım tüm piçlerin iş yerlerine vs. gider bilgisayarlarını çökertir,evlerini taşır,kız arkadaşlarına ayrılık msjları bırakır hayatlarını karıştırır ertesi gün olan biteni izler gülerdim :)

    5)Alcatraz'ı izliyorum,Tabiki bol taktik içerikli olduğu için Muhteşem Yüzyıl'ı izliyorum,Nettende How ı met your mother,shameless vs. takip etmeye çalışıyorum.

    mimlendiğim için çok mutlu oldum.:D kendinize iyi bakın efenim..sevgiler...:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...