2 Mayıs 2012 Çarşamba

Olmuşken Erkek Olsun

Ben erkeklerle daha rahat arkadaş oluyorum. Şimdi bunu diyince beni erkeklerin dibinden ayrılmayan ilgi budalası kızlardan sanmayın, değilim.Çok yakın kız arkadaşlarım yok mu,tabiî ki var.Bir derdim olduğunda gidip konuşmak istediğim dostum kız mı,evet.Ama işte arkadaş olmak başka bir şey ve kesinlikle erkeklerle çok daha kolay.
Bahsettiğim şey, hani bir ortama girersin pek kimseyi tanımıyorsundur,ya da arkadaşın seni başka bir arkadaşıyla tanıştırır falan.Yani dostluk değil sadece iki laf edip arkadaşlık yapman gereken bir ortam.Hıh işte o ortamda ben erkeklerle muhabbet ederim,yada eğer tanıştırıldığım kişi erkekse kasılmadan çok rahat konuşurum.
Flört etmekle de alakası yok bunun.Sadece erkekler daha rahatlar,daha direkler.Senle tanıştıklarından akıllarından en fazla hmm güzel kızmış,hmm çirkinmiş beğenmedim geçiyor.Sonrası rahat işte muhabbet ya ilerliyor ya da ilerlemiyor.Ya arkadaşlığınız devam edebilir ya da etmez.Birde sizi muhhabete daha kolay dahil ediyorlar.Dahil olmak için sorduğun soruları,yaptığın yorumları önyargısız şekilde değerlendiriyorlar.Hatta hoş bir kızsan sana kolaylık bile sağlıyorlar.Dolaysız, açıklar.Herşey çok net. Yaşı bile önemli değil 3 yaşında da olsa 70 yaşında da olsa erkekler böyle.

Oysa kızlarda durum böyle mi? Ben de dahil olmak üzere biz kızlar zoruz.
-Selam kızlar bu arkadaşım Simge
-Aaa merhaba şekerimmm (Hmm saçları güzelmiş acaba kendi rengi mi, yok yok kesin değildir ya.Poposu da büyükmüş.O pantolunu giymeye nasıl cesaret ettiyse,üstündekini nerden aldı acaba ben de alıyım bana daha çok yakışır zaten,Ay kemalin yanına mı oturcak yoksa,oturmasın kayıyım da diğer tarafa otursun.Bu cilve falan yapar şimdi…)  Gel şekerim sen buraya otur bak sana yer açtım..

Sonra birkaç kız muhabbeti sonrası başlarlar senin anlamadığın, anlatmaya tenezzül etmeyecekleri bir dedikodu hakkında konuşmaya. Öle noldunu anlamaya çalışan salak olarak oturursun ortalarında.

Bir de ben bu kızlarla tanışma olaylarında çok kasılıyorum sanırım bende onlardan biri olduğum için ve konuşmadan birbirimizin amaçlarını anladığımız yine de anlamamış gibi davranmamız gerektiğinden. Şaka yapamazsın, geyik yapamazsın ciddiye alabilirler. Dedikodu yaptıkları kişiyi kötüleyemezsin dışarıdan birisi kötüleyince birden savunmaya geçebilirler. İltifat etsen yalaka olursun, bir şey söylemesen kendini beğenmiş olursun.Hiç bir şey yapmasan bile nedensiz yere senden kötü elektrik alıp yokmuşsun gibi davranabilirler ya da laf sokabilirler durup dururken.Belki abartıyorum ama durum yine de budur.

Benim küçükken evcilik oynadığım arkadaşım bile erkekti ya. Üst komşumuzun oğlu ve  kız kardeşiyle oynuyorduk. Kız kardeşi çocuğumuz oluyordu ve tabiî ki aramızda kim baba olacak tartışması çıkmıyordu. Salak salak yemek yapıyorduk, çocuğu doktora götürüyorduk falan. Son derece rutin bir hayatımız vardı yani. Sonra bu arkadaşlarıyla çok maça gidiyor diye mi ne öle bir neden yüzünden ayrılmaya karar vermiştik.Tabi çocuğumuz da babasında kalmıştı çocuğun kardeşini alamayacağımdan.Apartmandan da taşınmışlardı zaten,yan sokağa mı ne.Ama ben çocuğumu yurt dışına kaçırdı göstermiyor bana bunalımlarında gezmiştim bir süre.Mal çocuk bir de arada gelir başkalarıyla oynuyorum diye bana laf atardı falan,bizi ne çabuk unuttun diye. Yine de kız tribini çekmekten iyidir ama erkeklerin salaklıkları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...