9 Mayıs 2012 Çarşamba

Dayak mı istiyor senin canın?


Şiddet bu kadar var mıydı yoksa şimdi haber değeri mi oldu?

Hekime şiddet değerli bir doktorun ölüm haberi gelmeden önce yok muydu sanıyorsunuz.Vardı ve benimde şahsen katıldığım medyaya bu konuyu ele alması için yapılan ricalar,baskılar da vardı.Kimse önemsemedi tabiî ki..Neden ?..haber değeri yoktu.

Sonra ne oldu 85 yaşındaki bir hastanın ölümünü bildirdiği için 17 yaşındaki biri tarafından öldürülen gencecik bir doktor, bir de geride 3 aylık bir hamile eş kalınca birden haber değeri oldu. Halkın vicdanını rahatsız etti. Ortada olan bir soruna önlemler alınması için birinin ölmesi mi gerekiyordu? Önemli olan yaşam ve güvenlik hakkı değil,halkın vicdanının rahatsız olması ve olayın medyaya yansıması mı?

Kişilerin özellikleri farklı olsa gene aynı derecede tepki mi verilirdi yoksa oh ölsün tabi mi denirdi merak etmiyor değilim. Bunu merak etmem bile durumun vahametini ortaya koyuyor bence.

Şimdi doktorların, öğretmenlerin yaşam güvenceleri yok. Siz doktor, öğretmen olmayanlar size sıra gelmeyecek mi sanıyorsunuz cidden? Ya da bu olaylar beni etkilemez bana ne mi diyorsunuz?

Bir de şiddetin bu kadar artması arkasındaki neden görülmezden mi gelinecek? Hedef gösterilen doktorların, öğretmenlerin mesleklerini yapamadığı bir toplumda sağlık ve eğitim ne olacak? Ve de kişiye özel kanunların bir günde çıktığı ülkemizde ne zaman şiddeti destekleyen nitelikteki kanunlara bir çözüm bulunacak?

4 yorum:

  1. Şiddet artmadı bence; şiddete karşı tepki arttı.
    Önceden doğal mı geliyordu bilemiyorum ama vardı da konuşulmuyordu, tepki verilmiyordu.
    Sıra zaten hep bizdeydi.
    kamu oyu tepki veriyor artık da keşke hukuk da verse..

    YanıtlaSil
  2. ''senın canın dayak ıstıyor gelde bunun gıbılerını dövme'' hastaların agzında sankı slogan gıbı...cuma gunu hasa yakınının bana sarf ettıgı sozler bunlar...bakalım hayırlısı dava actım..en agırıma gıden hayatımda karakol ve adlıye bınası gormemıs olan ben bır hasta yakının yuzunden mahkeme kapılarına dusmem hayırlısı bakalım....senın canın dayak ıstıro gelde bunu dovme...beyaz onluk uzerımde olmasa gel ulannnnnnn dövebiliyorsan yuregın yetıyor ıse gelllllllll lannnnnnnnnn ..dıyecektım ama beyaz onluk yokmu saflıgın temızlıgın emsalı kutsal meslek...basımıza ne gelıyorsa bu saflıktan ve kutsallıktan gelıyor...senın meslegın kutsal evladım sen aç gez kutsallık daha onemlı sen saflıgın tımsalı ayıp olur bagırrısan.....oglum var bır tane adı toprak efe ona ıstegı meslegı secme hakkını verıyorum bır meslek harıc hekımlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artan bir öfke..herkesimde herkesime karşı.doktorlarsa en kolay hedef.hasta ya orda dokunulmaz olan o çünkü kendince...
      doktorluğun kutsallığını yok sayıyorlar,zaten maaşlarımız çoğu kimsenin sandığının aksine 6 yıl eğitime ve çekilen emeğe göre hiç...bir dokun bin ah işit durumundayız..en iyisini yapmışsınız ne kadar acı olsada biz sustukça manevi ve fiziki şiddet artarak devam etcek...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...