25 Nisan 2012 Çarşamba

İdeal mi? Yok öyle bişey..

Benim ciddi bir dişçi fobim var. Hani önce sorunu kabul etceksin,çözüm için en önemli adım budur falan derler ya.Ben bu en önemli adımı attığım halde çözüm falan yok ortada. Benim bir kontrol manyağı olmamın yanı sıra, o garip aletlerin ağzına sokulması, asfalt delmek için kullanılan o titreşimli aletin küçüğüyle beynimin delinmesi, o sırada ağzımda hortumlar falan olması tükürüğünü bile yutamaman gibi dişçi ayrıntılarının da bu fobimde büyük katkısı var. 

Ben dişçi konusunda böyle psikopat olunca dişçi seçimi yapmak için de baya bir efor sarfetmem gerekiyor.Bir kere benim ne kadar manyak olduğumu anlayışla karşılaması gerekiyor. 

Bildiğin gıcık hastayım; her şey benim kontrolümde olcak,ağzımın içinde ne yapacağını-yaptığını bilcem,ben dur diyince durcak,dişime dokunmak için bile önce uyuşturacak.Şahsen ben doktor olarak böyle hastaları pek sevmem ondan işin başında dişçiye huyumu söylüyorum ki ikimizde sinir olmayalım sonra birbirimize. Öyle babacan yaklaşımla sen sus bakıyım ben en doğrusunu bilirim tavrı bende işe yaramıyor. Dişçi he he öyle olcak diye beni koltuğa oturtturup sonra anlaşmamızı bozduğu için ağlamışlığım bile var o koltukta, hem de bu yaşta. 

İdeal dişçiyi bulmak zor olduğu için arama konusunda oldukça uzmanlaştım.Bi kere erkek olacak.Cinsiyet ayrımcılığı yaptığımdan değil eminim çok çok iyi kadın dişçiler vardır.Ama ben orda uf oldu die naz yaparken bir erkek bunu daha kolay hoş görüyor.Sonra elleri büyük olmayacak,öyle ağzımı yırtacak kadar açmamı istemesin bizahmet.Sonra ilk elektrik çok önemli.Ben her şeyi bilirim havası sezersem direkt kaçıyorum oradan.Bu aşamaları geçerse de ne kadar manyak olduğumu,dişçiden ne kadar korktuğumu,ağzımda bin tane alet varken göz kırparak verebileceğim cevaplar dışında soru sorulmasına ne kadar gıcık olduğumu falan hepsini anlatıyorum.Hatta en sevmediğim şey olmasına rağmen doktor olduğumu bile söylüyorum ki yaptığı işlemleri bana da anlatırsa anlayabileceğimi bilsin.Yani ideal sevgili bulmak bile daha kolay benim için. 

Bu uzun uğraşlarım sonucunda en sonunda ideal dişçimi buldum, daha doğrusu ben öyle sandım. Tüm kriterlere uyuyordu,manyaklıklarımı anlattım anlayışla karşıladı.Sonra koltuğa geçme zamanı gelince de beklediğimden de iyiydi.İğne yapmadan önce uyuşturmak için kirazlımı ahududulumu şeftalilimi uyuşturucu jel sürüyüm diye bile bana danıştı.Ben ah demeye kalmadan yüzümü buruşturunca bile durdu,ne yaptığını anlattı falan her şey o kadar güzeldi ki mutluluk sarhoşu oldum nerdeyse,kafamı delmesi bile katlanılabilir bir hal aldı.Neyse bir iki gittim geldim,sonra bir gün beni cebimden aradı dişimin nasıl olduğunu ağrı olup olmadığını sordu.Ben mutluluktan nasıl saflaştıysam “ne kadar iyi bak hastalarını takip de ediyor” falan diye düşünerek bıdı bıdı anlattım kaç ağrı kesici aldığımı nasıl yemek yediğimi falan. Bir daha ki diş randevusu verilirken de o gün nöbetim var diğer gün olsun diye bir konuşma geçti. İdeal dişçim de bu fırsatı değerlendirip “nöbetin nasıl gidiyor simge” diye mesaj attı. Ben o kadar saflaşmıştım ki “nöbette dişin ağrıyor mu” diye sorsa ah ne iyiii diye mesajına karşılık verirdim sanırım ama neyse ki aptallaşmamışım sadece saflaşmışım “ona ne yaaa” diye düşünebildim ve cevap atmadım.Sonra durdum düşündüm tamam adam iyi dişçi ama biz biraz fazla muhabbet ediyoruz sanki,nerelere gittiğimi soruyor,durmadan diş bahanesiyle arıyor.Ben de saf saf adama yüz vermişim ki mesaj atcak noktaya gelmiş.

Bir dahaki diş randevusuna gitmesem olmaz ağzımda geçici dolgu var, parayı vermemişim daha. Üstelik hala ideal dişçi olduğunu sanıyorum,kaçırmak istemiyorum.Neyse dedim nasolsa son randevu gidiyim hiç konuşmadan atlatırım. Bir dahaki randevuya kadar da ortam durulur bende ideal dişçimi kaybetmeden bu durumdan sıyrılım.Ama bu akıllı da son randevu olduğu için dışarıda bir randevu koparmak peşinde olduğundan benim planım işe yaramadı. 
 -Dün mesaj attım simge, cevap yazmadın? 
-Nöbet işte yoğundum. 
-Anladım..Simge erkek arkadaşın var mı?
 -Varr 
-Hmmmm 

Sonra ideal dişçimin nasıl bir canavara dönüştüğüne şahit oldum. O düşünceli adam gitti yerine tüm hıncını zavallı dişimden çıkaran bir canavar geldi.Nerdeyse tekme atcak kadar canım acıyor bu hiçç sallamıyor tamam bitti dayandan başka bir şey demiyor bir yandan da işkencesine devam ediyor.Bir de üstüne bir daha gelme imalarında bulundu giderken. 

 Adam benle flört etmek için prensesmişim gibi davranıyormuş meğersem. Yalnız beni yüzüme spot ışıkları doğrultulmuş, ağzım bir karış açık salyalar akarken,o ışıkta her bir bıyığımı ,burun kılımı,siyah noktamı,sivilcemi falan gördükten sonra nasıl içinden öpmek gelecekti hiç bilmiyorum.Hele benim dişçi fobim varken,erkek arkadaşımın dişçi olma paradoksunu düşünemiyorum bile. 

 P.s:evet biliyorum dişçi değil diş doktoru,yalnız şimdi hepsini düzeltmeye de üşeniyorum,mazur görün artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...