26 Şubat 2012 Pazar

Öldür ama Aldatma..



Aldatmak..Bu kelimeye hem çok yabancı hem çok yakınız.Aldatmak diyince oluşan kavramlar genelde sevgilimizin bizi aldatmasıyla ilgili.En azından bende böyle olduğunu keşfettim.Peki ben ve aldatmak arasındaki olay ne?
Ben aldatmaya çok yakın ve çok uzağım.Yakınım çünkü küçük flörtler benim doğamda var.O iki tarafında kelimelerle ve hareketlerle yaptığı ritüel beni büyülüyor.Kimsenin kızım sen bana iş atıosun işte diyemeyeceği kadar uzak,ama “yoksaaa var mı bişeyler ya..” diyebileceği kadar yakın.Kötü bişey biliyorum..Hele karşındaki bu oyunu oynayamayıp düşerse platonik takılmaya başlayıp, oyundaki tek oyuncu olarak sen kalıp “napcam ben şimdi” durumuna düşersen iki taraf için de çok kötü.Eh tehlikeli olmayan güzel oyun mu var?Bu küçük flörtleri oynamayı bırakmak zorunda kalma ihtimalim belki beni evlilikten korkutuyor.Yani parmağında yüzükle bu oyunu oynamak iki taraf içinde masumluğunu yitirebilir sanırım..Bir o kadar da uzağım çünkü cidden sadığım..yani bir basamak dahil olumluya yaklaşırsa işler,var bişeyler moduna geçerse,ya da karşıdaki oyunu bırakıp “hoşlanıorum ben senden” falan diye saçmalarsa anında kaçarım.Acaba olur mu ki bunla bile demem.Oyunumun kurallarından çıkmam.Diyceksin belki amma da sadıkmışsın ama işte ben bu kadarını becerebiliyorum.Beni eleştireceğine asıl sen söyle “Sen nasılsın peki aldatma mevzularında?” :)
Bu kadar yazdım ama asıl amacım bu şirin videoyu paylaşmaktı. Bunu izleyince keşke bunun filmi olsa dedim,upuzun izlemek istedim beynimdeki o küçük adamları..Hatta itiraf ediyorum olaylar karşısında ne yapsam diye düşünürken kafamda çalışıolarmış gibi bile hissettim :) Duygusallık departmanınındakine ise bayıldım :) İzlemeyenler izlesin bakalım siz beğenecek misiniz :)

1 yorum:

  1. Video gerçekten çok güzel. Duygusallık departmanı birçok durumda delirip sesini zaten yükseltiyor da, hafızayla sorgu departmanı da süperler, tam devlet dairesi:)
    Aldatma meselesinde ise, 3 kişi çok kalabalık. Yanlış anlaşılmaları düzeltmek ise o kadar kolay olmayabiliyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...