19 Şubat 2012 Pazar

Evren,tostumu yedim bekliyorum!


Evrenin dişi olduğu konusunda hiç tereddüdüm yok.O kadar dengesiz, hakkında o kadar kafa karıştırıcı bilgi varki..

1.Bir şeyi istersin istersin çok istersin olmaz. Sonra ne zaman istemekten vazgeçersin olur.
2.Evrene mesajlar göndermemiz gerektiğini söyleyip duruyorlar. İyi düşün iyi olsun falan filan kitapları bile var.
3. “Ters gidebilecek her şey, ters gidecektir” diye murphy kurallarını burnumuza burnumuza dayıyor,adam haklı da çıkıyor bir de üstüne.

Tam kadın psikolojisi işte.İster ki onla ilgilen, güzel şeyler söyle şımart ama bunları yaptığında bir şey eksik der,bir türlü yaranamazsın beğenmez seni..Sonra tam aman sen bilirsin der bırakırsın, peşinde kul köle olur ne istersen verir.Kaçan kovalanır olayı evrende bile geçerliyken bu oyunu oynamayı öğrenememiş olmamız ne acı.

Hayır bir adet dönemini falan bilsek ona göre tavrımızı koysak neyse de.O da yok ki..Birde nerde sorumsuz hayatı ciddiye almayan tipler olur hep onlara torpil geçer,bizim dönüp yüzümüze bakmazken onlar ne istese yapar,her durumu onlara uygun hale getirir..Kızlar iyi erkek isteyip, piç erkeklere aşık olurlar olayı tam.

Sevgili evren, bak çocukluk arkadaşı sayılırız, “40 kere söylersen olurmuş salak salak hehe 40 kere dedim salak oldunnn” diye az oyunlarımıza ortak etmedik seni. Gel bir kıyak yap bana. Siparişimi verdim , eve teslim bekliyorum cicim.Olmadı murphy amcaya sığınıp içki masasında “bana kaderimin bir oyunumu bu” diye arabeske başlıycam.

Bknz: Murphy Amca kanunları
1.Bir şeyin ters gitme olasılığı varsa, ters gidecektir.
2.Bir şeyin birkaç şekilde ters gitme olasılığı varsa, hep en kötü sonuç doğuracak şekilde ters gidecektir.
3.Bir şeyin ters gidebileceği olasılıkları engelleseniz bile, anında yeni bir olasılık ortaya çıkacaktır.
4.Bir şeyin olma olasılığı, isteme olasılığı ile ters orantılıdır.
5.Er ya da geç olası en kötü koşullar zincirlemesi vuku bulacaktır.
6.Ne zaman bir şeyden vazgeçseniz, vazgeçtiğiniz o şey size geri gelir.
7.Olmuyorsa zorlayın, kırılırsa zaten değişmesi gerekirdi.
8.Ne kadar beklersen bekle istenmediği zaman gelecektir.
9.Çözülen her problem yeni problemler yaratır.

1 yorum:

  1. Mimlendiniz :)

    http://almostweightless.blogspot.com/2012/02/mim-var-dediler.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...