5 Mart 2013 Salı

Denemelerdeyim vol.1

Kendimce  denediğim, deniyor olduğum ve denemeye karar verdigim şeyleri sizlerle paylaşma yazisidir bu..ne demişler paylaşmak güzeldir..sizinde bahsettiğim şeyler hakkinda tavsiyeniz olursa kendi koseniz gibi yazabilirsiniz ;)

Denedim : Bu selülit için olan bambu at kılı fırçası dedikleri şey var ya..gecikmeli olarak bende denedim.Güzellik sevdası insana neler yaptırıyor ya...Yaparken dusunuyorum da al bu firca ile boyle yap deseler ya tekme tokat girerdim yada gulup dalga gecerdim.Ama iste gel gor ki portakal kabuklarimizdan kurtilmak icin her saklabanlik mubahtir..Bilmeyen varsa bu fırça ile  selulit olduğunu düşündüğünüz bölgeyi fircaliyorsunuz.yuvarlak çizerek yapılabilir yada ben olurda yer çekimine direnmeye faydası olur diye aşağıdan yukarıya doğru yapıyorum.bu işlem kuruyken de yapılır sanirsam ama baya tahriş eder cildi.ondan vücut sampuani yardımıyla yapmak daha iyi.ben bacagima ve sırtımda sivilce olan yerlerede uygularım..bir nevi peeling etkisi olduğu için puruzsuzlestirmeye katkısı var.özellikle bacaktaki kıl dönmeleri/batiklar için faydalı.
İşe yaradı mi kısmına gelince..ben fircaladiktan sonra bebe yağı sürüyorum tahriş olmasın diye.o yüzden mi yumuşadı fırçanın etkisi mi bilmem ama bi pürüzsüz oldu sanki.ben bir yandan da spor yaptığımdan selulitlerim gerilemişti baya bunun da yardımıyla tamamen gider umarım...bir de su içmek gerek tabide ben unutuyorum onu işte...


Deniyorum: Saçlarım bu aralar çok yıprandı.Ben çok fazla bakım yapiyim o bu değilimdir ama saçlarım uzun olsun istiyorum.çok uzayincada kezban gibi oldum diye sıkılıp kestiriyorum ve kısa oldu diye mutsuz oluyorum.bu ara gene bayan uzadı modundayim ondan bir bakım yapmanın zamanı gelmişti.Ben de gezinirken ne alsam diye schwarzkopf un saç bakım spreyine rastladım.cansiz ve mat saçlar için olanindan aldım.anında etki ile parlaklık ipeksi saç diyor.saçınıza dustan sonra nemli veya kuruyken uygulayıp durulamadan kullanıyorsun.bana parlaklık veriyor gibi geldi ama bakalım düzenli kullanimla nasıl olacak. ..

Deneyecegim: Bu Ankarada olanlar icin bir oneri..8mart-10 mart tarihleri arasinda olacak olan bir kadin-guzellik festivali.yer Tunali caddesindeki Karum is merkezi.Sac, makyaj, moda, guzellik sirlari falan derken baya bir katilimci olacakmis sanirim.8 Mart kadinlar gununde bize hos bir hediye olmus olur.Ben gidip deniycegim siz de isiniz olmazsa ugrayin derim...

1 yorum:

  1. Kurumdaki güzellik fuarına gittim..8mart da nasıl aktiviteler yaptılar bilmiyorum ama 9 mart için tepkim "bu muydu o kadar afiş asıp tanıtım yaptığınız?"

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...