26 Kasım 2011 Cumartesi

ne yazıo bu bee??


tıp nedir doktor olmak nedir??
ne değildirki...
megolaman mıyız? evet tabiki
inek miyiz? dönem dönem inek,her zaman inek,inek olmadığını savunan inek ana başlıkları altında alt başlıklar olmak üzere kategorilere ayrılıyoruz..

neyse diğer doktorlar umrumda bile değil şu an..hele tusu kazanıp uzman,asistan olanlar hiç değil..

ben niye yazıyorum??

kendim için,bunalıma girmeyim diye,doktor olmak dışında bişilerde yapabılıyorum görüyüm dıye..

tıp mezunu ancak mecburisini yapmadığı için diploması olmayan,mevcut mecburi ilçe acil doktorluğundan istifa etcek olan,tus adı verilen sınava deliler gibi çalışmış sonuçta başarısız olup delirmemek için o salak sınava bıdaha çalışmaya başlarken günlük tutmaya karar veren biriyim işte..

ve farkedilceği üzere nokta koyma sorunlarından dolayı bol bağlaçlarla uzun cümleler kuran kişide benim..

doktor olmak isteyenler okumasın korkarlar...
tıp öğrencileride bunalıma girerler..
doktor olmak isteyipte olamayanlar okusun..belki arada giydiririm ama çoğunlukla iykide olmamışım be doktor dedirtirim mutlu ederim.
zaten doktor olanlar anlatcaklarımı ee bende yazarım aynı benım yaşadıklarım die okurlar sanırım..onlara bi tavsiyem yok ondan..gidip kendi hallerine üzülsünler.

kim napmak istiosa onu yapsın çunku ben yapmak istediklerimi yapamıyorum...benim yapmam gereken kafama düşse kafamı en azından bir seferde kırıp beni komaya sokcak kitapları yavaş yavaş okuyup komaya girmek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...